Garanciális javítás
-
A beérkezett és diszpécser munkatársaink által rögzített vásárlói garanciális bejelentéseket, az év 363 napján munka és ünnepnapokon reggel 9 és este 20 óra között, fogadjuk. (december 24.-én és 31.-én 8 és 13 óra között) A tényleges javításokat munkanapokon 8 és 17 óra között végezzük el!
-
Helyszínre érkezés után elkérjük a garanciafüzetet, meggyőződünk annak érvényességéről, valamint arról, hogy a hiba valóban a garanciális javítások körébe tartozik. Kizáró okok: minden a gyártás hibájára vissza nem vezethető külső körülmény, dugulás, törés, helytelen üzemeltetés, szakszerűtlen kivitelezés stb.)
-
Az ügyfél elmondása alapján azonosítjuk a hibajelenséget,meggyőződünk a rendeltetésszerű használatról, majd szemrevételezéssel, meghallgatással, mérésekkel tárjuk fel a hibajelenség valós okát
-
Ezután ha kell, áramtalanítunk, gáztalanítunk, esetleg víztelenítünk és végezzük el a javítást az adott készülék típusának megfelelő javítási előírások alapján
-
Csak megfelelő műszaki színvonalú, eredeti gyári,vagy azzal megegyező minőségű csereszabatos alkatrészeket használunk
-
A kicserélt garanciális fődarabokra a gyártó által vállalt garanciális feltételek vonatkoznak!
-
Ezután következik a működési próbaüzem, az általános biztonságtechnikai, ezen belül tömörségi ellenőrzés, a beállítások ellenőrzése, a mérési eredmények rögzítése a munkalapon, végül az összeszerelés
-
Feljegyezzük a munkalapra a rendszerrel kapcsolatos, az ügyfél felelősségi körébe tartozó esetleges hibákat, hiányosságokat
-
Végezetül ismét próba és átadás, garanciafüzet kitöltése, és mindennek a munkalapon történő igazoltatása az ügyfél aláírásával
Alkatrész hiány esetén diszpécser munkatársunk értesíti ügyfeleinket a megrendelt alkatrész beérkezéséről,és időpontot egyeztet a garanciális alkatrész beépítésének új időpontjáról!